czwartek, 19 czerwca 2014

Z ankietą jest coś nie tak, więc głosujemy w komentarzach



   Jak głosi tytuł wpisu: coś jest nie tak z ankietą, w której wybieramy książkę na lipiec, gdy oddaje swój głos nie wyświetla mi się, że jakikolwiek głos został oddany. Zgaduję, że część z Was też oddała już głosy, a u mnie przy ankiecie wyświetla się: "Liczba głosów do tej pory: 0", czyli coś jest nie tak.
Dlatego teraz odbędzie się głosowanie w komentarzach, innego wyjścia nie widzę.

Zasady głosowania:
- przede wszystkim nie głosujemy na własne propozycje
- głosować można do 24.06.14r. włącznie

- głosować możecie na kilka książek (skoro teraz tak jakby mogę to kontrolować to głosy oddajecie na maksymalnie 6 książek)
- EDIT: musisz być członkiem klubu, żeby Twój głos był zaliczony, zapisać można się w zakładce: "Uczestnicy"
  1. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen
  2. "Jane Eyre. Autobiografia" Charlotte Bronte
  3. "Nieumarła i niezamężna" - Mary Janice Davidson
  4. "Wielki Gatsby" Scott Fitzgerald 
  5. "Tam, gdzie śpiewają drzewa" Laura Gallego
  6. "Rebeliant" Marie Lu
  7. "Życie Pi" Yann Martel 
  8. "Ptaki ciernistych krzewów" Collen McCullough
  9. "Baśniarz" Antonia Michaelis 
  10. "Kubuś Puchatek" A. A. Milne + "Chatka Puchatka" w pakiecie
  11. "Atlas Chmur" David Mitchell
  12. "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell
  13. "Z innej bajki" Jodi Picoult, Samantha Van Leer
  14. "W otchłani" Beth Revis
  15. "Osobliwy dom Pani Peregrine" Ransom Riggs 
  16. "Natalii 5" Olga Rudnicka 
  17. "Szczęściara" Jill Shalvis
  18. "Hobbit" John Ronald Reuel Tolkien 
  19. "Piąta Fala" Rick Yancey
    Mam jeszcze małe pytanie, przy pierwszym poście o BKK na moim blogu z recenzjami padła propozycja prowadzenia tego bloga przez kilku blogerów, co o tym myślicie? ;>

   Przepraszam Was za zamieszanie związane z głosowaniem, ale nie mam na to wpływu, tzw. złośliwość rzeczy martwych :)

27 komentarzy:

  1. "Duma i uprzedzenie"
    "Rebeliant"
    "Przeminęło z wiatrem"
    "Z innej bajki"

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przemineło z wiatrem", "Życie Pi"

    OdpowiedzUsuń
  3. "Duma i uprzedzenie"
    "Natalii 5"

    Co do tych blogerów... Wydaje mi się, że to Ty masz tutaj decydujący głos, bo to wszystko to przecież Twój pomysł :) Jeśli potrzebujesz pomocy, to może rzeczywiście lepiej by było, jakbyś sobie kogoś dobrała. A jeśli nie, to myślę, że wprowadziłoby to jedynie zamieszanie. Tak czy inaczej, decyzja należy do Ciebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Duma i uprzedzenie"
    "Hobbit"

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nieumarła i niezamężna" - Mary Janice Davidson

    Jeśli dojdziesz do wniosku, że sama nie dasz rady to ok, ale chyba dajesz radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje radę, daje :) Chciałam poznać Waszą opinię na ten temat :)

      Usuń
  6. "Wielki Gatsby"
    "Tam, gdzie śpiewają drzewa"
    "Baśniarz"
    "Osobliwy dom Pani Peregrine"

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na Osobliwy Dom Pani Peregrine, Hobbita i Życie Pi.
    I myślę, że zaproszenie innych osób do prowadzenia bloga może ułatwić i urozmaicić sprawy. Na przykład kolejną dyskusję mogłaby rozpocząć inna osoba, to wtedy zawsze możemy zobaczyć perspektywę innych ludzi. Ale oczywiście decyzja należy do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Wielki Gatsby"
    "Jane Eyre"

    I zagłosowałabym jeszcze na "Dumę i uprzedzenie", ale przez to, że sama tę pozycję zgłaszałam, to głosować ponownie już nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Baśniarz"

    Chętnie wybrałabym jeszcze 6 i 17, ale to ja zaproponowałam te tytuły, więc odpada :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Duma [...]
    2. Jane Eyre [..]
    12. Przeminęło z wiatrem

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wielki Gatsby" Scott Fitzgerald

    OdpowiedzUsuń
  12. "Ptaki ciernistych krzewów" Collen McCullough i "W otchłani" Beth Revis

    OdpowiedzUsuń
  13. "Wielki Gatsby"
    "Przeminęło z wiatrem"
    "Życie Pi"

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę dołączyć do klubu :)
    "Baśniarz"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłabym o zapisanie się w zakładce: "Uczestnicy", dopiszę Cię do listy, ale prosiłabym o wpisanie się także tam :)

      Usuń
  15. "Hobbit"
    "Przeminęło z wiatrem"
    "Duma i uprzedzenie"
    Chciałabym też "Baśniarza", ale nie mogę go nigdzie znaleźć, więc nie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę wybrać jednej, więc napiszę dwie:
    "Wielki Gatsby"
    "Duma i uprzedzenie"

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisałam się do Klubu, jednak jeszcze nie zostałam dodana do listy i nie wiem, czy mogę głosować....więc zagłosuję, a w razie czego proszę o usuniecie komentarza ;)
    Ja zagłosuje na:
    ''Baśniarz''
    ''Duma i uprzedzenie''
    ''Hobbit''
    ''Tam gdzie śpiewają drzewa''
    Dwóch pierwszych nie czytałam, wiec myślę, ze to dobra okazja, żeby w końcu sięgnąć po te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam problem, co koleżanka wyżej, ale także zagłosuję. :) Z resztą potem bym pewnie zapomniała. No to tak:
    "Hobbit"
    "Kubuś Puchatek" + "Chatka Puchatka"
    "Tam, gdzie śpiewają drzewa"
    "Przeminęło z wiatrem"
    Zagłosowałabym na jeszcze coś, ale katalog online mojej miejskiej biblioteki jest aktualnie w remoncie, więc wybrałam tylko te pozycje, których jestem pewna. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zagłosuje, a co! :)
    "Duma i uprzedzenie"
    "Przeminęło z wiatrem"
    "Rebeliant"
    "Jane Eyre. Autobiografia"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no oczywiście, że też powinnaś głosować - w końcu również jesteś uczestniczką! :)

      Usuń