środa, 25 czerwca 2014

W lipcu czytamy...

Głosowanie dobiegło końca. Oto wyniki:

Na trzecim miejscu z sześcioma głosami uplasowały się: "Hobbit" Johna Ronalda Reuela Tolkiena i "Wielki Gatsby" Scotta Fitzgeralda!

Na drugim miejscu z siedmioma punktami znalazło się: "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell! 

Naszym bezapelacyjnym zwycięzcą, z dziesięcioma głosami została... proszę o fanfary... "Duma i uprzedzenie" Jane Austen!



"Dumę i uprzedzenie" czytamy od 25.06.14r. do 25.07.14r., a 26.07.14r. pojawi się post rozpoczynający dyskusje (czyli tak praktycznie rzecz biorąc mamy czas do 26 lipca :))

W połowie lipca rozpoczniemy wybieranie książki na sierpień!
Miłego czytania! :)

24 komentarze:

  1. Ach, wprawdzie nie głosowałam na 'Dumę i uprzedzenie', ale niech już będzie! :D Jutro pójdę do biblioteki i się za nią zabiorę. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, wygrała moja propozycja! :) chyba pęknę z dumy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Dumę..." jakiś czas temu, ale wypadnie przypomnieć sobie tą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to w końcu mam okazję ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ale fajnie:) A kolejnym razem wezmę na pewno udział w głosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam całkiem niedawno, więc nie będę musiała powtarzać, i bardzo mi się podobała! Głosowałam, więc się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! Niestety bałam się tego, pewnie się narażę wszystkim głosującym, ale trzymałam kciuki by ta książka nie wygrała. Tym razem nie dołączę do dyskusji, ale poczytam Wasze komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kciuków nie trzymałam, jednak pierwszy miesiąc i też raczej go sobie odpuszczę :(( Przykro, ale nie mam ochoty na czytanie "Dumy i uprzedzenia"... no przynajmniej jeszcze nie teraz ;D

      Usuń
    2. Lustro ja się z Tobą zgadzam oczywiście:( miałam nadzieję na "Przeminęło z wiatrem", bardzo chciałam o tym podyskutować, bo jestem fanką:(

      Usuń
    3. Szkoda, że nie będziecie z nami dyskutować, ale oczywiście Was rozumiem :) Może w przyszłym miesiącu wygra coś co z chęcią przeczytacie :) Beti - może "Przeminęło..." wygra w przyszłym miesiącu :3

      Usuń
    4. Ja podobnie chyba na razie odpuszczę sobie "Dumę..."... ale na pewno przeczytam dyskusję:) I jestem ciekawa również co poczytamy w sierpniu.

      Usuń
  8. "Dumę i uprzedzenie" czytałam dokładnie rok temu, więc czas sobie ją odświeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam ją chyba z półtorej tygodnia temu, także nie będę musiała jej sobie przypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę z pozycji, która wygrała. Jak na razie czytałam tylko jedną książkę pani Austen. Miałam na jej temat mieszane uczucia, więc mam wymówkę, żeby zabrać się za kolejną powieść jej autorstwa i zobaczyć jak mi się ta spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, to trzeba będzie się trzeba rozejrzeć za tą pozycją :) W sumie, to cieszę się, że akurat ta została wybrana, bo wypadałoby chyba ją znać, a to mnie tylko zmotywuje do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hah, troje moich faworytów ^^ Za "Dumę i uprzedzenie" zabieram się od dawna, teraz będę mieć w końcu powód, aby się za tę powieść zabrać. No i trzeba ponownie przejść się do biblioteki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam książkę mnóstwo razy, ale jako że teraz są wakacje i mam sporo wolnego czasu może znowu do niej zajrzę

    http://w-krainie-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach... moja ulubiona książka :D <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Spróbuję przeczytać, ale troszkę się boję, że nie zdążę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już po....
    Kto ciekawy mojej opinii, zapraszam:
    http://zapach-stron.blogspot.com/2014/07/duma-i-uprzedzenie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy jeśli ktoś nie głosował na książkę, może dołączyć teraz do BKK? Tak się właśnie zastanawiam, bo z chęcią bym przeczytała :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to można w każdym momencie... :)

      Usuń