sobota, 5 lipca 2014

Pamiętamy co czytamy?

   Ktoś już wypożyczył albo kupił "Dumę i uprzedzenie"? Może ktoś już zaczął czytać albo nawet przeczytał? Tylko nie dzielcie się wrażeniami, zostawcie wszystko na 26. lipca! :)
Przypominam o czytaniu, tak na wszelki wypadek, bo wiecie: wakacje, gorąco i czasami zapomina się o różnych sprawach :)
   Pod koniec przyszłego tygodnia zaczniemy proces wybierania książki na sierpień :) Macie już jakieś pomysły? :>

   Zostawiam Wam z cytatem z "Dumy i uprzedzenia" i życzeniami miłego dnia :)

"Jadę jutro tam, gdzie znajdę mężczyznę nieodznaczającego się ani dobrymi manierami, ani rozsądkiem – jednym słowem, niczym co by mu mogło zjednać sympatię. Głupi mężczyźni to jedyni, jakich warto znać."


14 komentarzy:

  1. Mi do końca książki zostały tylko dwa rozdziały. :) Czekam na 26 lipca! :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam już, przeczytałam :D Swoją drogą, nie pamiętam tego cytatu, w ogóle go nie kojarzę. Może miałam jakieś inne tłumaczenie? Myślę, że bym go kojarzyła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat wzięłam z internetu, nie będę mówiła, że z książki, bo książki nie zaczęłam i według wikicytatów jest to cytat z przekładu pani Anny Przedpełskiej-Trzeciakowskiej :) Całkiem możliwe, że masz innej tłumaczenie niż u pani Anny :)

      Usuń
  3. Nie czytam, ale na blogu zrobiłam przypominajkę ;) I na pewno będę biernym widzem, może ktoś mnie przekona do lektury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją przypominajkę! :3 Może pozytywne opinie członków BKK przekonają Cię do "Dumy...", zobaczymy pod koniec lipca :)

      Usuń
  4. Czytam! Jestem już prawie w połowie i bardzo mi się książka podoba. Dyskusja na blogu na pewno będzie ciekawa, więc czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jestem w trakcie czytania :) Jak na razie zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zdobyłam jeszcze książki ale staram się i w poniedziałek jadę do biblioteki więc może zdobędę :) Obecnie dziś przeczytałam na prawdę świetną książkę więc proponuję ją na sierpień jest to książka Lyndy Waterhouse "Bratnie Duszę" tak mi się spodobała że dziś całą ją przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno przeczytałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego czytania wszystkim klubowiczom!
    Ponawiam propozycję na sierpień :D "Przeminęło z wiatrem" lub "Ptaki ciernistych krzewów" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj zaczęłam, 70 stron już za mną. Team Pan Darcy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też już przeczytałam i to wiele lat temu :) Pewnie zajrzę do niej niedługo, żeby trochę sobie odświeżyć. Moje propozycje na sierpień: „Wielkie nadzieje” Dickensa, „Wielki Gatsby”, i „Weiser Dawidek” Huellego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycje na sierpień można już zgłaszać w zakładce: "Propozycje na sierpień (trwa)" :)

      Usuń
  11. Ja przeczytałam już dawno temu, ale w wakacje zrobiłam sobie powtórkę, więc wrażenia odświeżone i do dyskusji będzie jak znalazł. :D

    OdpowiedzUsuń