sobota, 12 lipca 2014

Co będziemy czytać w sierpniu?

 
   Tak jak obiecałam, prawie w połowie lipca rozpoczyna się proces wybierania książki na sierpień.
   Swoje propozycje możecie podawać w zakładce: "Propozycje książek na sierpień (trwa)" :)
   W tej zakładce znajdziecie wszystkie zasady proponowania książek i wszystkie potrzebne informacje :)
   Uwaga! Propozycje podane pod tym lub innym postem nie będą brane pod uwagę, liczą się tylko propozycje podane w zakładce: "Propozycje książek na sierpień (trwa)"

   Wiecie ile nas już jest? 41! A teraz wszyscy Klubowicze do dzieła, proponujcie książki na sierpień! :D 
   Tych, którzy są tutaj po raz pierwszy zapraszam do dowiedzenia się więcej o BKK w zakładce: "O BKK", w razie jakichkolwiek wątpliwości możecie podzielić się nimi ze mną lub zapytać o niejasności w komentarzu lub na asku
   Wszystkich nowo-przybyłych zapraszam do zapisania się do Blogowego Klubu Książki w zakładce: "Uczestnicy" :)

   Kto nie może doczekać się dyskusji na temat "Dumy i uprzedzenia", tak jak ja? :>

4 komentarze:

  1. Ponawiam propozycję na sierpień :D "Przeminęło z wiatrem" lub "Ptaki ciernistych krzewów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko propozycje podawane w zakładce: "Propozycje książek na sierpień (trwa)" będą brane pod uwagę, więc proszę, abyś tam napisała swoje propozycje :)

      Usuń
    2. Już się poprawiam :D

      Usuń
  2. Ja też nie mogę się doczekać ;) Jednak z innych względów niż wszyscy, książki nie czytałam, bo nie trawię klasyki, ale jestem ciekawa dyskusji.

    OdpowiedzUsuń