piątek, 25 lipca 2014

W sierpniu czytamy...

Głosowanie dobiegło końca. Oto wyniki:

Na trzecim miejscu z pięcioma głosami znalazły się: "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte,
"Wielki Gatsby" Scotta Fitzgeralda, "Buszujący w zbożu" Jerome'a Davida Salingera,
''Książę mgły'' Carlosa Ruiza Zafóna.

Na drugim miejscu z siedmioma punktami znalazły się: "Gwiazd naszych wina" Johna Greena!

Naszym bezapelacyjnym zwycięzcą, z jedenastoma głosami została... gotowi na zwycięzcę? Wygrywa: "Złodziejka książek" Markusa Zusaka!


Jesteście zadowoleni z wyboru? :>

"Złodziejkę książek" czytamy od 25.07.14r. do 25.08.14r., a 26.08.14r. pojawi się post rozpoczynający dyskusje (czyli tak praktycznie rzecz biorąc mamy czas do 26 sierpnia :))

W połowie sierpnia rozpoczniemy wybieranie książki na wrzesień!
Miłego czytania! :)
 

15 komentarzy:

  1. Nie znam tej książki ale chętnie ją poznam bo dużo o niej słyszałam :)
    Mogłabym zrobić post na blogu polecający nasz blogowy klub książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz zrobić post promujący BKK! Będę Ci za to bardzo wdzięczna :3

      Usuń
  2. Czytałam już i chętnie wezmę udział w dyskusji ^^ Chociaż miałam nadzieję na coś innego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, UWIELBIAM, i już nie mogę się doczekać dyskusji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam! ^^ Jedna z najciekawszych książek, które miałam w ręku. :) W poniedziałek wyjeżdżam na obóz, więc książki z biblioteki raczej tam nie wezmę, ale postaram się wypożyczyć zaraz po przyjeździe. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie! Może dzięki temu się zmotywuję i przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Miałam nadzieję że właśnie ta książka wygra :) Kilka razy spotkałam się z cytatami ze "Zlodziejki książek" i już dawno chciałam ją przeczytać. Teraz mam okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać dyskusji ponieważ "Złodziejkę książek" czytałam wielokrotnie! Kocham tą książkę. Fajnie, że 'Gwiazd naszych wina" jest na 2 miejscu. Czytałam i jestem pod mega wrażeniem <3 Teraz czytam ją po angielsku :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ja nie jestem zadowolona z tej pozycji ;c
    Mam ją na półce, lecz stosik z biblioteki również na mnie czeka i egz. recenzenckie, dlatego też w sierpniu nie wezmę udziału w dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejna książka, którą chciałam od jakiegoś czasu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak właśnie myślałam, że wygra ta książka :). Jeszcze jej nie czytałam ale z chęcią to zrobię abym mogła wziąć udział w dyskusji :)
    Pozdrawiam wszystkich książkoholików :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, moja propozycja wygrała, jestem taka DUMNA :D Najśmieszniejsze jest to, że najprawdopodobniej nie dam rady jej w terminie przeczytać (wyjazd, a na miejscu planuję czytać egzemplarze nie do zdobycia u mnie), a sama ją zaproponowałam :) Ale to nic i tak życzę Wam owocnej dyskusji ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, kocham tą książkę, czytałam już kilka razy i bardzo się cieszę że podyskutujemy o niej. Narrator zaskakuje, główna postać jest zdecydowanie niebanalna a sama historia świetna. Czytajcie, czytajcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale! W końcu przestanie się kurzyć na półce:) Jest motywacja do czytania!

    OdpowiedzUsuń