sobota, 30 sierpnia 2014

Co sądzicie o BKK? + podziękowania


   Zacznę od końca, czyli od podziękowań za dyskusję na temat "Złodziejki książek". Nie mieliśmy za bardzo się o co kłócić, bo wszyscy uznaliśmy, że książka Zusaka jest książką wyjątkową i ciężko jest o niej powiedzieć cokolwiek, bo porusza. Trudno znaleźć słowa, aby opisać "Złodziejkę...".Za dyskusję bardzo, ale to bardzo dziękuję wszystkim osobom, które wzięły udział w dyskusji, są to: cośśka, Catherine H.,Veroniqusia Waters, Asia Asik, malinka9166,Fiolka K, Do Xxil, Beti G., Pomona, kasia23112511, Jade. Dziękuję za każde Wasze słowo, bez Was dyskusja nie miałaby miejsca. Bardzo się cieszę, że udało Wam się znaleźć czas na przeczytanie "Złodziejki..." i opisanie Waszych odczuć po lekturze na forum :)
 
   A teraz przejdę do pytania z początku tytułu:) Co sądzicie o Blogowym Klubie Książki? Co Wam się podoba a co nie? Co zmienić, co zostawić, co dodać? Jestem otwarta na Wasze propozycje, bo nie tylko ja tworzę BKK, tworzymy go razem :) Nie bójcie się krytykować, czasami krytyka jest potrzebna, aby uczynić coś lepszym. Jeżeli wolicie skrytykować coś anonimowo, bez nazwy Waszego nicku to zapraszam na aska, tam jesteście całkowicie anonimowi. Czekam na Wasze odpowiedzi :)

Tymczasem cieszcie się ostatnim dniem wakacji, uczniowie. Studenci cieszcie się jeszcze miesiącem wakacji :)

15 komentarzy:

  1. Co sądze o BKK? Uważam, że miałaś naprawdę świetny pomysł, zakładając takie coś. Z tego co mi się wydaje, zapisanych osób jest tu naprawdę bardzo dużo. Poprawić coś? W sumie mi się tu wszystko podoba. :D Tylko chciałabym, żeby w mojej miejskiej bibliotece było trochę więcej książek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. BKK to świetny pomysł! Uwielbiam dyskutować na temat książek, więc bardzo mi się spodobało, że ktoś wyszedł z taką inicjatywą. Nie przeszkadza mi nic szczególnego, ale fajnie byłoby mieć tu Disqusa zamiast zwykłych komentarzy, bo wydaje mi się to lepszym rozwiązaniem przy takiego typu rozmowach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o czymś takim jak Disqus, jestem zielona, jeżeli chodzi o jakieś udoskonalenia w blogsferze/internecie itp., ale poczytam, zobaczę, zapytam się na forum, co Klubowicze o tym myślą i wtedy podejmę decyzję co z tym fantem zrobić :) Niemniej jednak dziękuję za sugestię, może rzeczywiście inna forma komentarzy będzie lepsza :)

      Usuń
  3. Ja również dziękuję za dyskusję;) Miło popisać z kulturalnymi, fajnymi ludźmi:) Zmieniać nic nie musisz, bo jest dobrze, czytelnie, przejrzyście;) Taki klub, to jakby wszystkie recenzje danej książki w jednym miejscu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. BKK jest cudowne. Wreszcie znalazłam swoje miejsce :) Ciesze się że ono powstało szkoda tylko że akurat książki które do tego momentu były wybrane nie miałam jak przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł jest super, tylko mi ostatnio było jakoś nie po drodze z terminami i wgl :D O Igrzyskach Śmierci z pewnością podyskutuję, już zresztą przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie m się podoba ogólny zamysł bloga. Motywuje mnie do przeczytania kolejnej książki i pomaga w znalezieniu ciekawych tytułów :) Chyba nie mam do czego się przyczepić :P
    Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł na urozmaicenie bloga - wprowadzenie miesięcy tematycznych. Czyli np. W czerwcu, z okazji Dnia Dziecka, czytamy jakąś książkę, która kojarzy nam się z dzieciństwem. W grudniu książkę związaną ze świętami, w lipcu i sierpniu tematyka wakacyjna... Jeśli pomysł przypadnie Ci do gustu, mogę spróbować wymyślić tematy na kilka miesięcy, a na te, na które żaden temat nie pasuje, po prostu będziemy wybierać książki tak jak teraz (tj. dowolne).
    Brzmi trochę chaotycznie, ale mam nadzieję, że się połapałaś :)
    P.S. Niczego nie narzucam, to tylko taki pomysł, który można wykorzystać jeśli się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe:) Faktycznie fajnie byłoby np. w grudniu podyskutować o świątecznej tematyce;) Tylko być może ciężko byłoby dopasować bądź zdobyć konkretne książki;)

      Usuń
    2. Mnie się pomysł bardzo podoba, zwłaszcza, że jak przewiduję w październiku na ostrzał pójdzie Gwiazd naszych wina. To też świetna książka, ale chciałabym, żeby BKK motywowało do czytania jakichś mniej znanych pozycji, nie tylko bestsellerów, o czym wspominałam już przy głosowaniu. Mnie tam BKK bardzo się podoba:)

      Usuń
    3. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba :) Byłabym raczej skłonna do rozpoczęcia tematycznych miesięcy od przyszłego roku, ale zobaczymy jak wyjdzie. A w celu ustalenia tematu przewodniego można by było zrobić post, gdzie w komentarzach pisalibyście skojarzenia z miesiącami i wybrać te które powtarzają się najczęściej, a do tych co zostaną puste można dopasować jakiś gatunek a niektóre zostawić puste, żeby wybierać tak jak teraz :) Postaram się stworzyć taki post w tym tygodniu, ale zobaczę jak to wyjdzie, bo zaczyna się szkoła, a że jestem w drugiej klasie to raczej nie będą mnie zamęczać PSO i WSO tylko od razu zacznie się uczenie :)
      Cieszę się, że BKK Wam się podoba, to wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że trafiłam do BBK i mam nadzieję, że będzie się dalej tak fajnie rozwijał :)
    Byłoby świetnie gdyby dyskusję urozmaicać jeszcze większą ilością kwestii - to znaczy żeby nie ograniczało się to do ogólnej oceny danej książki (choć i to jest oczywiście cenne), ale by szło to jeszcze głębiej. Dobrym pomysłem w trakcie lektury książki o której mamy dyskutować jest zapisywanie sobie pytań/zagadnień, które warto by poruszyć później :) Ale to tylko moja sugestia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, żeby urozmaicić dyskusję. W tym tygodniu postaram się dodać post z Waszymi pomysłami i Twój pomysł na pewno się tam znajdzie :)

      Usuń
  8. Klub jest ciekawy i zdecydowanie niezwykle zachęca do czytania. Mam nadzieję, że wciąż będzie się rozwijał <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie blogowy klub książki jest świetny! Jeśli coś zmieniać to tylko wygląd.
    Ps. Dziękuje za wspomnianie o mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o grafikę jestem kompletnie zielona, więc lepiej nie będę się za to zabierać. Możliwe, ze zamówię jakiś szablon w szbloniarni, ale jeszcze trochę czasu minie zanim coś w wyglądzie się zmieni :)

      Usuń