środa, 6 sierpnia 2014

Dziękuję Wam za dyskusję!



   Podziękowanie miało pojawić się wcześniej, ale w ostatnich dniach miałam trochę mniej czasu, bo skupiłam się bardziej na opowiadaniu i znajomych niż na blogu, tak więc, żeby nie przedłużać to w końcu zacznę.

   Nie miałam zielonego pojęcia czy pierwsza dyskusja w BKK nie okaże się klapą, bo wiecie jak czasami jest - niby wiele osób jest zainteresowanych, ale zawsze coś może pójść nie tak. Wielki uśmiech pojawił się na mojej twarzy, gdy zobaczyłam pierwsze komentarze, a jeszcze bardziej szczerzyłam się do ekranu komputera, gdy zobaczyłam, że są odpowiedzi na te komentarze. Nic nie napawa człowieka dumą bardziej niż sukces jego pomysłu, także bardzo się cieszę, że Blogowy Klub Książki wypalił!
   A teraz przejdę do podziękowań. Bardzo dziękuję, przytulam, całuje, kłaniam się nisko i uśmiecham się szeroko do wszystkich osób, które wzięły udział w dyskusji o "Dumie i uprzedzeniu" Jane Austen, są to: Do Xxil, Nala, Fiolka K, Kolorowe stworzonko, Jade, Potwory i spółka, Marzenka P., MintSky, fioletoowa, Catherine H., Karolina W., Izabela S., Dominika Kowalska, Julia Jane Temeraire
   Każda z Was wniosła coś nowego i ciekawego do dyskusji, za co bardzo Wam dziękuję i liczę, że w następnej dyskusji także zdecydujecie się wziąć udział :)
   Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam za to, że przeczytałyście "Dumę i uprzedzenie" i o niej dyskutowałyście :D
   Następna dyskusja rozpocznie się 26.08.14r. i będzie dotyczyła "Złodziejki książek" Markusa Zusaka :) Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę się doczekać :D
   Za niecały tydzień zaczniemy wybierać książkę na wrzesień :)

4 komentarze:

  1. Niestety ja nigdzie nie mogłam dostać Dumy więc nie brałam udziału w dyskusji a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejną dyskusję :) Postaram się w niej brać większy udział, gdyż możliwe, ze będę miała ciut więcej czasu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za podziękowanie (?). ^^ W następnej dyskusji chyba nie będę brała udziału, bo już nie zdążę wypożyczyć 'Złodziejki Książek', ale beze mnie świat się chyba nie zawali. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co dziękować, dyskusja była świetna! Jeszcze bardziej bym się udzielała, ale trochę z czasem nie najlepiej u mnie było. Niestety, "Złodziejki książek" nie dam rady w terminie przeczytać, ale życzę Wam owocnej dyskusji ;d

    OdpowiedzUsuń