poniedziałek, 25 sierpnia 2014

We wrześniu czytamy...

Głosowanie dobiegło końca, oto wyniki:

   Trzecie miejsce z siedmioma głosami zajmują "Ruiny Gorlanu" Johna Flanagana i "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery.

   Drugie miejsce z ośmioma głosami zajmuje książka Johna Greena, czyli "Gwiazd naszych wina".

   Naszym zwycięzcą, z dziesięcioma głosami są... "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins!



Jak podoba się Wam wybór? ;>

Jutro zaczynamy dyskusję o "Złodziejce książek", zostało mi jeszcze kilkadziesiąt stron, a Wam? ;>

16 komentarzy:

  1. W sumie to nawet cieszę się z wyniku głosowania, bo jakiś czas temu wyszedł film i dużo się o tym tytule mówiło, a jak na razie jeszcze tej książki nie przeczytałam. Zobaczymy, czy na prawdę jest tak dobra :)
    Co do "Złodziejki książek", to właśnie dziś oddałam ją do biblioteki. A po tym, jak napisałaś, że jeszcze jej nie skończyłaś, mam ochotę zdradzić Ci zakończenie >.<
    Już nie mogę się doczekać dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda, że nie dam rady doczytać "Złodziejki..." :C Cóż, "Igrzyska śmierci" czytałam już chyba z rok temu i pewnie przydałoby się je sobie do dyskusji przypomnieć ;d Albo wynaleźć dobre streszczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę bo nareszcie jest książka do której mam dostęp w szkolnej bibliotece i nareszcie po przeczytaniu jej będę mogła brać udział w dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff dobrze, że nie wygrały GNW tylko IŚ :) Bardzo się cieszę, choć liczyłam na Księcia Mgły lub Ruiny Gorlanu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złodziejka przeczytana:) IŚ mnie cieszy, w końcu to świetna książka i jest o czym dyskutować (mam nadzieję tylko, że nie będzie jakiejś kłótni ja wolę Peetę, a ja Gale'a), chociaż fajnie by było gdybyśmy podyskutowali tutaj o trochę mniej znanej książce - nie samymi bestsellerami człowiek żyje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się zgadzam! Tylko że nikomu nie chce się tych mniej znanych sprawdzać i głosują na te, o których słyszeli lub które czytali, i szkoda trochę, bo przez to możemy tracić z oczu naprawdę wartościowe, choć mniej znane lektury ;d

      Usuń
  6. Niedawno przeczytałam wszystkie te 3 książki, więc czekam na dyskusje o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nie spodziewałam się, że zostaną wybrane Igrzyska :D Dyskusja na pewno będzie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złodziejka przeczytana i zrecenzowana świeżutko dziś:D Jestem gotowa na dyskusję:) No w końcu przeczytam też IŚ, które leżą na półce rok! Świetnie:) Szkoda, że nie GNW, bo też zapobiegawczo wczoraj skończyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że wygrały 'Igrzyska Śmierci'. ^^ Chyba sobie jeszcze je powtórzę, bo naprawdę są świetne! :D Miłej jutrzejszej dyskusji! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę mieć czas to może powtórzę tą książkę :)
    Ja ''Złodziejkę'' mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Igrzyska Śmierci" kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi także zostało parę stron "Złodziejki". :3
    A u mnie w bibliotece "Igrzyska Śmierci" są nieosiągalne. ;c Ciągle wypożyczone. ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, wreszcie coś, co czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Igrzyska przeczytałam chyba rok temu, oczywiście wszystkie części. Żałuję jednak, że najpierw obejrzałam film, a potem książkę. W pierwszym tomie nie miałam zbyt wielu zaskoczeń. Jednak gdyby nie film chyba szybko nie odkryłabym Igrzysk. Naprawdę idealna książka, wprowadza w świat survivalu i daje do myślenia. Często zastanawiam się, co ja bym zrobiła, gdybym znalazła się na arenie? Ciarki mnie przechodzą, bo wiem, że bym sobie nie poradziła. No, ale szczęście, że nie musimy w rzeczywistości się z czym takim zmierzać. :)
    Pozdrawiam ciepło

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, u mnie w bibliotece wszystkie egzemplarze wypożyczone :(
    Zarezerwowałam jednak i mam nadzieję, że ktoś odda jednak książkę wcześniej i uda mi się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń