sobota, 13 września 2014

Czas podać propozycje książek na październik!



   Post powinien pojawić się wczoraj, ale wczoraj byłam tak zmęczona, ze nie miałam nawet siły, żeby wstawić post a w tygodniu nie miałam głowy do przygotowania postu, tak więc zaczynamy wybierać książkę, którą będziemy czytać w październiku :)
Swoje propozycje możecie podawać w zakładce: "Propozycje książek na październik (trwa)" :)
   W tej zakładce znajdziecie wszystkie zasady proponowania książek i wszystkie potrzebne informacje :)
   Uwaga! Propozycje podane pod tym lub innym postem nie będą brane pod uwagę, liczą się tylko propozycje podane w zakładce: "Propozycje książek na październik (trwa)"


Tych, którzy są tutaj po raz pierwszy zapraszam do dowiedzenia się więcej o BKK w zakładce: "O BKK", w razie jakichkolwiek wątpliwości możecie podzielić się nimi ze mną lub zapytać o niejasności w komentarzu lub na asku
   Wszystkich nowo-przybyłych zapraszam do zapisania się do Blogowego Klubu Książki w zakładce: "Uczestnicy" :)


   Przypominam, że 26.09.14r. zaczynamy dyskutować o "Igrzyskach śmierci" Suzanne Collins

3 komentarze:

  1. Och jak fajnie w moje urodziny zaczyna się dyskusja mojej ulubionej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gwiezdny pył" - Neil Gaiman
    "Hobbit" - J.R.R. Tolkien

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach może mi się uda przeczytać Igrzyska bo ktoś właśnie oddał do biblioteki - spróbuję jutro dorwać ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń