piątek, 26 września 2014

Zaskakujące wyniki głosowania!

Takich wyników się nie spodziewałam. Na pierwszym miejscu mamy remis, trzeba to rozstrzygnąć, tak więc do końca 27.09.14r. głosujecie na jedną z dwóch pozycji, które zdobyły po tyle samo, czyli po 9 głosów. Walka toczy się pomiędzy:

"Dotykiem Julii" Tahereh Mafi i "Anią z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery.

28.09.14r. ogłoszę wyniki całości głosowania. Wybaczcie, że tak późno informuje, ale nie miałam kiedy tego zrobić. Jeżeli chcecie zmienić datę dyskusji październikowej to piszcie :) 


20 komentarzy:

  1. Nie głosowałam na te książki, ale skoro mam wybrać między tymi dwiema, to niech będzie "Dotyk Julii" Tahereh Mafi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, ale raczej nie zagłosuję, bo "Dotyk Julii" jest moją propozycją :D Trzymam kciuki, bardzo chciałabym o niej porozmawiać!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nie głosowałam na te książki, było też wiele innych interesujących propozycji więc jestem ogromnie zaskoczona takim wynikiem. Tak więc, skoro mam wybrać pomiędzy tymi dwiema to niech będzie "Dotyk Julii".

    OdpowiedzUsuń
  4. "Anią z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery

    OdpowiedzUsuń
  5. Anię uwielbiam, ale jestem ciekawa opinii klubowiczów na temat "Dotyku Julii", więc na ten tytuł głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe... Chyba jednak wybiorę "Dotyk Julii", pomimo mojej przeogromnej sympatii do Ani. "Dotyk..." czytałam w miarę niedawno i dobrze go pamiętam, a nie wiem, czy miałabym czas na ponowną lekturę "Ani...", chociaż powiem szczerze, że jestem zaskoczona, że akurat te książki znalazły się tutaj, mimo wszystko nie spodziewałabym się tego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ania z Zielonego Wzgórza", zdecydowanie . Na samą myśl o "Dotyku Julii" mnie mdli :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ''Ania z Zielonego Wzgórza'' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ania z Zielonego wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń